sobota, 18 października 2014

Stylizacje !

Cześć cześć !

Dzisiejszy post będzie nieco inny od poprzednich, nieco... BARDZO inny !
Wiadomo oprócz kosmetyków, makijaży i tak dalej by wymieniać, trzeba się w coś ubierać.
Kiedy moja pasją stał się make up moda mogła by dla Mnie nie istnieć ale jednak postanowiłam przygotować dla Was moje dwie ulubione jesienne stylizacje.

Na co dzień wybieram raczej wygodę, styl sportowy połączony z akcentami miejskimi i wychodzi to co macie na zdjęciach. 

Jeśli chodzi o miejsca gdzie kupuje ubrania to jest bardzo różnie. Przeważnie sieciówki, ale i ostatnio w sieci. Polecam Wam fantastyczny sklep Cocomoda.pl, bardzo profesjonalna obsługa sklepu, ubrania najwyższej jakości i szybka wysyłka :)

Mam nadzieję że moje propozycję przypadną Wam do gustu :*







Spodnie - cocomoda , bluza - Stradivarius, koszulka - Stradivarius, buty - SergioTozi,
zegarek, torebka - Parfois,
bransoletka - Kruk 








Spodnie - Bershka, narzutka - cocomoda , buty - Centro, zegarek - Parfois











1 komentarz: