czwartek, 12 marca 2015

- ALL ABOUT CREAM - RÓŻE KREMOWE - MAKEUP REVOLUTION - RECENZJA + BONUS

Dzień dobry kochani czytelnicy :)

Tak jak zapowiadałam na fan page'u, szykuje się nowa dawka produktów firmy Makeup Revolution
Firma nie odpuszcza i co trochę wydaje nowe produkty, więc i pojawiają się u Mnie także nowe kosmetyki angielskiej marki.

Jakiś czas temu zamówiłam paletę róży kremowych o nazwie All About Cream. Ogólnie mam masę nowych kosmetyków, ale muszą grzecznie czekać na swoją kolej :)
Już wcześniej oczywiście miałam styczność z takiego typu produktem, był to róż z Inglota, także pojedynczy z właśnie Makeup Revolution i odsyłam was TUTAJ.



Jeśli chodzi o opakowanie paleta w standardowym wyglądzie jak inne pozostałe, dla Mnie opakowanie jest funkcjonalne, z dużym lusterkiem w środku. To że się rysuje ten plastik to jest akurat zrozumiałe, u Mnie wszystkie palety pracują razem ze Mną :)



Same róże są bardzo interesujące, kiedy w internecie oglądałam zdjęcia palety, byłam pod wrażeniem tych kolorów, soczyste, wyraziste, napełnione pigmentem, i się nie pomyliłam.


A kolorystyka moje Panie, od wyboru do koloru! W zestawie mamy odcienie różu, brzoskwini, róże zgaszone, brązy, jeden nawet wchodzi w czerwień. Ponadto są bardzo kremowe, świetnie się nakładają, zarówno palcem jak gąbeczką czy pędzlem. Jednak musimy uważać na ilość produktu aby użyć go w minimalnej ilości, inaczej ruska lala jak się patrzy! :)
Utrzymuje się w sposób zadowalający, znacznie dłużej niż róże z paletki Hot Spice. 


Tak jak w przypadku wszystkich produktów kremowych nakładam róż na nieprzypudrowaną twarz. I oto mamy kolejny kosmetyk Makeup Revolution który jest warty uwagi i zakupu.
Cena jak zwykle korzystna, jest to jedyne 30 zł na 8 róży, dostaniecie je na Minti Shop.



I mały bonus, oprócz palety pokaże Wam nowy błyszczyk z Makeup Revolution i jest cudowny!



Jest to produkt z podstawowej linii kolorówki z MUR, w kolorze Baby Try, i jest niesamowicie kremowy, łatwo się rozprowadza na ustach i ma mega kryjący odcień. Utrzymuje się wiecie...jak nie jecie jest ok, no ale wiadomo, jak jest, zje się i wypije i nie ma, ale tak jest z większością tego typu produktów czyli błyszczyków. 

Jednak on kosztuje tylko 5 zł...więc to itak super produkt jak za takie grosiki. Dostępny w 5 odcieniach i kupicie go na Minti Shop.


Zachęcam do komentowania i śledzenia na facebooku :)






3 komentarze:

  1. mam ochotę na te róże! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne kolorki ale chyba bym się ich bała, błyszczyk boski :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pigmentacja wydaje się być rewelacyjna. ;-) Zapraszam do nas: http://sisters-review.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń