sobota, 11 kwietnia 2015

ZGRANY DUET - REAL TECHNIQUES BLUSH BRUSH + I HEART MAKEUP BLUSHING HEARTS

Witajcie kochani,

"Bo do tanga trzeba dwojga" pozwoliłam sobie zacytować tekst jednej ze znanej chyba wszystkim piosenki zespołu Budka Suflera :) Tak, jedno bez drugiego ma się nijak, a razem tworzą piękną całość, nie nie... nie chodzi tu o jakieś historie miłosne...chociaż może :)

Dzisiaj przedstawiam Wam mój ukochany duet ostatnich tygodni serduszko od I Heart Makeup oraz pędzel Real Techniques.



Makeup Revolution Blushing Hearts, Peachy Keen 



Jak można nie skusić się na takie coś ? Opakowanie już zachęca i czy jest to tylko chwyt marketingowy? Nie :) Serduszko kryje przepiękny róż w odcieniach złotobrązu i brzoskwini. Ja osobiście takie kolory bardzo lubię, dlatego że moja karnacja jest nieco ciemniejsza i w różowych różach tak średnio wyglądam. Przechodząc do właściwości serduszka absolutnie nie jest matowy, zawiera w sobie dość widoczne drobinki, jednak na policzku nie daje bardzo intensywnego koloru i błysku, a delikatną chmurkę koloru. 


Trwałość produktu oceniam na średnią, utrzymuje się na policzku ok. 5 godzin. Po tym czasie wymaga poprawki. Czy polecam ?
Mimo wszystko tak, efekt jaki daje na policzku jest super, dzięki niemu twarz staje się ożywiona, wygląda zdrowo i promiennie. A na takim efekcie chyba zależy nam najbardziej prawda? 
Odsyłam Was także do recenzji zbiorczej kosmetyków Makeup Revolution gdzie pokazywałam serduszko - rozświetlacz KLIK :)

W ofercie jest dużo innych połączeń kolorystycznych, na pewno znajdziecie coś dla siebie.
Cena waha się od 20 do 25 zł. Dostępne na Minti Shop


Real Techniques Blush Brush 




O pędzlach Real Techniques już pisałam jakiś czas temu więc odsyłam Was do wpisu KLIK :)

Na uzupełnienie dodam że ten model jest genialny. Historia jego zakupu jest dość ciekawa dlatego że ku mojemu zaskoczeniu znalazłam go w Rossmannie. Z ciekawości dopytałam się obsługi drogerii czy marka wejdzie do stałej oferty i dostałam odpowiedz że TAK :)
Jednak po paru dniach od zakupu zniknęły z półek jak świeże bułeczki, podejrzewam że ze względu na korzystne ceny.

Tak czy inaczej ja zdecydowałam się na pędzel do różu. Pod względem wielkości jest spory, spokojnie można by nim nałożyć puder. Jednak jego budowa jest taka że idealnie aplikuje róż na policzki, nie tworząc plam, i dzięki niemu uzyskujemy muśnięcie kolorem.
Uwielbiam!


Po raz kolejny uświadczam się w przekonaniu że pędzle od Real Techniques są niesamowite :)

Szukajcie w swoich Rossmann'ach, w internecie można go dostać na Minti Shop. Cena to około 50 zł.


Już teraz wiecie dlaczego tak bardzo polubiłam tą różową parę :)








5 komentarzy:

  1. Zastanawiam się nad tym pędzelkiem od dłuższego czasu, a że na jego temat krążą różne opinie, do tej pory go nie kupiłam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Serduszko mam poluję na pędzel :) niestety w rossmanie miejscowym brak :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No w Rossmannie to znikły w mig ! Musimy czekać na nowe dostawy :)

      Usuń